۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۵۳۹۰۸۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین همدان خبر داد؛

امدادرسانی سپاه انصارالحسین همدان به مناطق زلزله زده کرمانشاه

حجت الاسلام گنجعلی گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم استان همدان به یاری سپاه پایداران آمده و در هر زمینه ای برای امداد رسانی به آسیب دیدگان کمک کردند.
حجت الاسلام گنجعلی

حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به حادثه ناگوار زلزله در استان کرمانشاه ابراز داشت: کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله در استان کرمانشاه وظیفه هر مسلمانی به شمار می رود.

وی با اشاره به فعالیت های سپاه انصار الحسین(ع) همدان در راستای کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله خاطرنشان کرد: سپاه انصار الحسین(ع) همدان از نخستین ساعات وقوع زلزله در کرمانشاه شروع به برنامه برای امداد رسانی به آسیب دیدگان کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: در اولین فرصت سپاه انصار الحسین(ع) همدان به همه نواحی سپاه در استان ابلاغ کرد که آماده امداد رسانی به مناطق زلزله دیده باشند.

وی در ادامه با اشاره به کمک های مردمی افزود: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم استان همدان به یاری سپاه پایداران آمده و در هر زمینه ای برای امداد رسانی به آسیب دیدگان کمک کردند.

حجت الاسلام گنجعلی گفت: برای امداد رسانی بهتر سردار مهدی فرجی جانشین فرماندهی سپاه استان همدان و حجت الاسلام مسیح الله عبدی مسؤول نمایندگی تیپ انصار الحسین(ع) همدان در مناطق آسیب دیده حاضر شدند.

وی در ادامه افزود: نیروهای سپاه انصار الحسین(ع) همدان که در مرز استقرار دارند از نخستین ساعات وقوع حادثه در آن مکان حاضر بوده و به امداد رسانی در بین حادثه دیدگان می پردازند.

وی در پایان از اعزام 5 مبلغ به مناطق آسیب دیده خبر داد و گفت: سپاه انصار الحسین(ع) همدان 5 مبلغ را جهت امداد رسانی و حضور در مناطق آسیب دیده اعزام کرده است./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات